Καλώς ήρθατε!

Δοκιμή από περιοδικό Autotriti - PEUGEOT 301 1,6 HDi

Καταχώρηση 2012/12/06
Δοκιμή: Peugeot 301 1,6 HDi
Διαβάστηκε από 10137 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2012
Με όπλα την κορυφαία του ευρυχωρία και την προσιτή τιμή, το Peugeot 301 κλείνει το μάτι στους οικογενειάρχες που αναζητούν ουσία και ωριμότητα στις μετακινήσεις τους με λογικό budget…
Από 15.360 ευρώ το 1,6 HDi 92 PS

+ Χώροι επιβατών και αποσκευών, στιβαρή κατασκευή, τράβηγμα κινητήρα, οικονομία, οδική συμπεριφορά, value for money
- Λιτό ταμπλό, μη ρυθμιζόμενο σε απόσταση τιμόνι, όχι άνετα καθίσματα

Σε δύσκολους οικονομικούς καιρούς, η έλευση αυτοκινήτων σαν το νέο Peugeot 301 μόνο ως μάννα εξ΄ ουρανού μπορεί να χαρακτηριστεί για όσους οικογενειάρχες αναζητούν ένα ευρύχωρο σεντάν με compact διαστάσεις και χαμηλό κόστος κτήσης και χρήσης. Αυτή είναι και η κεντρική ιδέα πίσω από την υλοποίηση του προγράμματος Peugeot 301, που έχει στοιχεία, ώστε να χαρακτηριστεί το παγκόσμιο αυτοκίνητο της γαλλικής φίρμας μιας και θα διατεθεί σε Κεντρική Ευρώπη, Ρωσία, Ουκρανία, Αφρική και Μέση Ανατολή κ.λπ. Άλλωστε, κάθε τεχνική και μηχανική του λεπτομέρεια  που προέρχεται από δοκιμασμένες λύσεις, επανασχεδιάστηκε με γνώμονα την αντοχή και την προσαρμογή του αυτοκινήτου σε διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες.
 
Απ’ έξω εμφάνιση
Βασισμένο σε δοκιμασμένα μηχανικά μέρη και κατασκευασμένο στο εργοστάσιο της γαλλικής φίρμας στο Φίγκο της Ισπανίας, το Peugeot 301 έχει μήκος 4,442 μέτρα και σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο. Απεναντίας δείχνει κομψό, ειδικά στο μπροστινό μέρος, που διαθέτει αισθητικά στοιχεία από το μεγαλύτερο Peugeot 508, όπως είναι π.χ. η εισαγωγή με τη χρωμιωμένη γρίλια, το μεγάλο λογότυπο της μάρκας που βρίσκεται στο ρύγχος του αυτοκινήτου και οι νευρώσεις του καπό. Στο πίσω μέρος ο τρίτος όγκος δείχνει εναρμονισμένος στο υπόλοιπο αμάξωμα, ενώ τα φωτιστικά σώματα παραπέμπουν σε αυτά του 208. 
 
Το Peugeot 301 διατίθεται σε εκδόσεις βενζίνης (1,2 VTi 82 PS από 12.580 ευρώ και 1,6 VΤi 120 PS από 15.060 ευρώ) και πετρελαίου, όπως το μοντέλο που δοκιμάσαμε με κινητήρα 1,6 HDi 92 ίππων  Oι τιμές για το 1,6 HDi (το οποίο θα είναι διαθέσιμο και ως ταξί) ξεκινούν από 15.360 ευρώ. 
Εσωτερικό: Λιτό, αλλά στιβαρό
Διαβάστηκε από 10138 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2012
Στο εσωτερικό του 301, η Peugeot ακολουθεί λιτές και απλές γραμμές με τη στιβαρότητα της κατασκευής να κερδίζει τις εντυπώσεις ουσίας. Στο ποιοτικό κομμάτι, η Peugeot έχει επιλέξει σκληρά πλαστικά, που όμως δείχνουν πως είναι σε θέση να αντέξουν στο χρόνο και τις κακουχίες. Το φινίρισμα είναι σε καλά επίπεδα. Η λιτή σχεδίαση εξασφαλίζει και καλή εργονομία, αν και η τοποθέτηση των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα, στη βάση της κεντρικής κονσόλας και εκατέρωθεν του επιλογέα ταχυτήτων, δεν είναι και τόσο βολική. Το ίδιο και το χειριστήριο για τη ρύθμιση των εξωτερικών καθρεφτών κάτω και αριστερά στο ταμπλό, πίσω από το τιμόνι και δίπλα από το μπουτόν που ανοίγει το χώρο αποσκευών. Ευπρόσδεκτες θα ήταν και μερικές ακόμη θέσεις για μικροαντικείμενα.
Χώροι: Το μεγάλο του πλεονέκτημα
Διαβάστηκε από 10139 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2012
Το μεγάλο πλεονέκτημα του 301 είναι η ευρυχωρία, ένας τομέας που κυριολεκτικά δεν παίζεται στην μικρομεσαία κατηγορία. Αξιοποιώντας στο έπακρο το μεγάλο μεταξόνιο των 2.650 χλστ., το 301 μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 μεγαλόσωμους επιβάτες. Οι μπροστινοί δεν αντιμετωπίζουν κανένα θέμα και η θέση οδήγησης είναι καλή, αν και θα θέλαμε ρύθμιση τιμονιού και σε απόσταση. Από εκεί και πέρα, ο χώρος για τα πόδια των πίσω είναι μεγάλος, ακόμα και αν κάτσεις σταυροπόδι, ενώ κανένα θέμα δεν υπάρχει και με τον «αέρα» για τα κεφάλια. Το πλάτος πάντως δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο και αυτό συνεπάγεται κάποιους συμβιβασμούς από τον πιθανό τρίτο ενήλικα που θα κάτσει στη μέση του πίσω καθίσματος.
Μεγάλος και ο χώρος αποσκευών
Ούτε στο πορτ μπαγκάζ έχει αντίπαλο το 301, αφού διαθέτει κορυφαία τιμή 506 λίτρων και συγκρίνεται με αυτή μεσαίων μοντέλων. Επιπλέον, οι πλάτες του πίσω καθίσματος μπορούν να αναδιπλωθούν και να προσφέρουν ακόμη περισσότερο χώρο (1.038 λτ.). Το άνοιγμα του πίσω καπό γίνεται μόνο από κουμπί στο ταμπλό ή από το κλειδί.
Κινητήρας- Επιδόσεις: Γερό τράβηγμα και οικονομία από τον HDi
Διαβάστηκε από 10140 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2012
Ο κινητήρας 1,6 HDi, που κινεί το 301, αποδίδει 92 ίππους, αλλά έχει τονισμένα χαρακτηριστικά ροπής με 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη είναι κάπως θορυβώδης στις υψηλές στροφές, αλλά στις χαμηλομεσαίες εμφανίζει εντυπωσιακό τράβηγμα. Σε συνδυασμό με το πεντάρι κιβώτιο και το ελαφρύ σχετικά αμάξωμα, οι ρεπρίζ είναι πολύ καλές (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 8,3 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 12,1 δλ.), τη στιγμή που και το κλασσικό 0-100 χλμ./ώρα είναι αρκετά καλό με 10,8 δλ. (τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα). Το μεγάλο πλεονέκτημα βέβαια του συγκεκριμένου κινητήρα είναι η οικονομία καυσίμου, αφού τα 4,3 λτ./100 χλμ. (112 γρ. CO2/χλμ.) είναι μια κορυφαία τιμή για την κατηγορία.
Στο δρόμο: Σταθερό και ευχάριστο
Διαβάστηκε από 10141 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2012
Τo Peugeot 301 διατηρεί όλα τα καλά στοιχεία της συνταγής Peugeot, η οποία χαρακτηρίζεται από την άνεση και τα ευχάριστα δυναμικά χαρακτηριστικά. Η οδική συμπεριφορά και αίσθηση εμπνέουν τον οδηγό ακόμη και για κίνηση… πέρα των οικογενειακών ρυθμών, παρέχοντάς του πολύ καλή αίσθηση μέσω του τιμονιού. Η ανάρτηση βασίζεται σε γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω συμβάλλοντας στην πολιτισμένη συμπεριφορά και τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης των κινητήριων τροχών. Χάρη και στην έξυπνη διάσταση των ελαστικών (185/65 R15), το 301 είναι άνετο και μόνο σε έντονες ανωμαλίες θα εμφανίσει μέτρια απορροφητικότητα και μια τάση να «τερματίζει». Το τιμόνι του «κόβει» αρκετά βοηθώντας την ευελιξία ακόμα και μέσα στην πόλη, αλλά στο ταξίδι θα θέλαμε μια 6η σχέση στο κιβώτιο, που θα έριχνε το επίπεδο θορύβου. Σε κάθε περίπτωση, το νέο μικρομεσαίο σεντάν της Peugeot παραμένει σταθερό ακόμα και στην τελική του ταχύτητα, χωρίς να επηρεάζεται ιδιαίτερα από πλάγιους ανέμους. Στις στροφές γέρνει σε λογικές ποσότητες και αν πιεστεί θα υποστρέψει φυσιολογικά και ελεγχόμενα, τη στιγμή που το στάνταρ ESP (μπορεί να απενεργοποιηθεί μόνο μέχρι τα 50 χλμ./ώρα) συμβάλλει στη διαμόρφωση μιας ασφαλούς σε κάθε περίπτωση οδικής συμπεριφοράς. Στα συν και το υδραυλικό τιμόνι (με ηλεκτρική υποβοήθηση) με την πληροφόρηση και την ακρίβειά του, όπως και τα φρένα που ικανοποιούν με την αίσθηση όχι όμως και τόσο με την απόδοσή τους, δείγμα της παρουσίας πίσω ταμπούρων και όχι δίσκων.
Συμπέρασμα
Διαβάστηκε από 10142 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2012
Το νέο Peugeot 301 προσφέρει χώρους και άνεση κατά τις μετακινήσεις, ενώ είναι διαθέσιμο σε προσιτή τιμή και μάλιστα με πλήρες πακέτο εξοπλισμού ακόμα και στη βασική έκδοση. Και επιπλέον αυτών, διαθέτει μια σχεδίαση που είναι πιο «ψαγμένη» από τα συνηθισμένα παραδείγματα του είδους. Μέσα σε όλα αυτά, η έκδοση 1,6 HDi προσφέρει και κορυφαία οικονομία στην κατανάλωση. Σε μια δύσκολη εποχή για τα οικονομικά, το νέο μικρομεσαίο οικογενειακό έχει ό,τι χρειάζεται για να πετύχει.

Αναδημοσίευση από Autotriti

Περισσότερα

ΠΡΟΣΦΟΡΑ Γενικού Σέρβις για όλα τα μοντέλα-Δείτε τις τιμές!

Καταχώρηση 2012/12/02

 

Οι τιμές προκύπτουν από το Πρόγραμμα Peugeot Service Deal 5+

Μέσω αυτού του προγράμματος, προσφέρονται ειδικές τιμές για αυτοκίνητα 5 ετών και άνω.

Στις τιμές περιλαμβάνονται οι Εργασίες και τα ανταλλακτικά με το Φ.Π.Α

Το πακέτο περιλαμβάνει :

ΕΡΓΑΣΙΕΣ:

Γενική συντήρηση

Γενικός έλεγχος

Διάγνωση

Αναβάθμιση λογισμικού εγκεφάλου κινητήρα όταν υπάρχει διαθέσιμο.

 

ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ:

4 lit Λιπαντικό 10w/40

Φίλτρο λαδιού

4 Μπουζί

Φίλτρο αέρος

Φίλτρο καμπίνας

 

Οι τιμές διαμορφώνονται ως εξής :

PEUGEOT 106  από 100 ΕΥΡΩ! (για 1100 κυβικά. Για τους υπόλοιπους κυβισμούς υπάρχει μια μικρή επιπλέον επιβάρυνση)

PEUGEOT 206  από 113 ΕΥΡΩ! ( για 1100 κυβικά)

PEUGEOT 307 από 119 ΕΥΡΩ ! ( για 1400 κυβικά 75 HP)

PEUGEOT 406 από 127 ΕΥΡΩ ! ( για 1600 κυβικά 90 HP)

PEUGEOT 407 από 149 ΕΥΡΩ! ( για 1800 κυβικά 118 HP)

Επίσης Παραπλήσιες τιμές προσφέρουμε και για όλες τις Μάρκες αυτοκινήτων της αγοράς και για όλα τα αντίστοιχα μοντέλα.

Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το δικό σας αυτοκίνητο , καλέστε μας στα τηλέφωνα της εταιρίας ή συμπληρώστε και αποστείλετε μας την ειδική φόρμα email στην αντίστοιχη σελίδα του SERVICE του νέου μας Site και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για την καλύτερη δυνατή προσφορά!

Περισσότερα

Επισκευή πίσω άξονα σε Peugeot 106 και 206!

Καταχώρηση 2012/11/30

ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΠΙΣΩ ΑΞΩΝΑ ΣΕ PEUGEOT 106 και 206

Στο συνεργείο μας αναλαμβάνουμε την επισκευή της γέφυρας του πίσω άξονα με 200 ΕΥΡΩ καθώς  και την γενική επισκευή του πίσω άξονα με 350 ΕΥΡΩ!

Με την Εργασία αυτή  εγγυόμαστε  την πλήρη καινουργιοποίηση της γέφυρας ή του πίσω άξονα!

 

 

Περισσότερα

Peugeot Service Deal 5 +

Καταχώρηση 2012/11/30

Peugeot Service Deal 5 +

Με το πρόγραμμα Service Deal 5 + η Peugeot σας προσφέρει προνομιακά πακέτα service καθώς και μία σειρά ανταλλακτικών, ειδικά σχεδιασμένα για αυτοκίνητα 5 ετών και άνω, σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές. Εξασφαλίστε τη μακροζωία και την αξιοπιστία του Peugeot σας με χαμηλό κόστος και πάντα με την εγγύηση της τεχνογνωσίας του κατασκευαστή!

Περισσότερα

Peugeot 208 1.0lt με 0 τέλη κυκλοφορίας και 9.980 Ευρώ

Καταχώρηση 2012/11/28

 

Παρουσιάζουμε τον κινητήρα 1.0lt 68hp με εκπομπές καυσαερίων CO2 99gr και τιμή  9.980 Ευρώ. Η τιμή αυτή αφορά την έκδοση 208 Access 1.0 3θ βενζίνης με AC-RCD και προκύπτει προσφέροντας στον πελάτη:
500 Ευρώ  έκπτωση και δώρο το  όφελος απόσυρσης 960 Ευρώ. Για τους πελάτες εκείνους που διαθέτουν και "δικαίωμα απόσυρσης", δίνεται επιπλέον έκπτωση 400 Ευρώ, οπότε το συνολικό όφελος ανέρχεται στα 1.860 Ευρώ.

Σε αυτήν την τιμή το όχημα περιλαμβάνει στον στάνταρ εξοπλίσμο ABS, ESP, 6 airbag , aircondition, ηχοσύστημα, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλέιδωμα, cruise control και limit control.

Νεός κινητήρας 1.0 λιτ. με 68 ίππους, με 4,3 lt μικτή κατανάλωση στα 100 KM και το βασικότερο με 99 CO2 ρύπους που σημαίνει με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Peugeot 208 1.0lt

Περισσότερα

PEUGEOT 508 RXH - Τετρακίνητο και Υβριδικό.

Καταχώρηση 2012/11/27
Peugeot 508 RXH: τετρακίνητο και υβριδικό
 
Η τεχνολογία του έχει ήδη παρουσιαστεί στο 3008 Hybrid4, όμως δεν παύει να εντυπωσιάζει. Πρόκειται για πετρελαιοκινητήρα που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.
Στην ουσία πρόκειται για την "εκτός δρόμου" εκδοχή του 508 SW, όμως εδώ έχουμε ένα αυτοκίνητο που μοιάζει να θέλει να κάνει τα... πάντα! Είναι SW που σημαίνει πως προσφέρει άπλετους χώρους, έχει αυξημένο ύψος από το έδαφος για εκτός δρόμου εξορμήσεις, τετρακίνηση, και υβριδική τεχνολογία για μειωμένη κατανάλωση και ρύπους. Για την κίνηση του RXH η Peugeot επιστρατεύει την υβριδική τεχνολογία που μας παρουσίασε στο 3008 Hybrid4, την οποία όπως η ίδια αναφέρει θα τη δούμε και σε άλλα μοντέλα του Γάλλου κατασκευαστή.

Αυτή συνδυάζει κινητήρα πετρελαίου στα 2,0 λίτρα τεχνολογίας HDi και ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Το αποτέλεσμα είναι τόσο η τετρακίνηση, όσο και η συνολικά αποδιδόμενη ισχύς της τάξης των 200 ίππων. Τα μεγέθη όμως συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν αφού η ροπή αγγίζει τα 450 Nm, και την ίδια στιγμή κατανάλωση και ρύποι βρίσκονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Έτσι η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα μόλις 4,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα, με τους ρύπους CO2 στα μόλις 109 γρ./χιλιόμετρο, ενώ το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί ακόμη και χωρίς να εκπέμπει καθόλου ρύπους (ZEV-zero emissions vehicle).

Με μετατρόχιο μεγαλύτερο κατά 40 χιλ. και ψηλότερο κατά 50 χιλ. το νέο Peugeot έχει τη δική του θέση, χωρίς να θυσιάζει τα χαρακτηριστικά της γκάμας 508. Η χρήση των ζαντών 18 ιντσών (μοντέλο Archipel), που δεν είχαν ποτέ χρησιμοποιηθεί σε αυτό το επίπεδο της γκάμας, επέτρεψε στους σχεδιαστές να σμιλέψουν ένα εξαιρετικό σχήμα ζαντών με εσωτερική διάμετρο αυξημένη κατά 10 χιλ. σε σύγκριση με τις συμβατικές ζάντες. Το αποτέλεσμα είναι ένα δυναμικό και κομψό αμάξωμα.

Ο χώρος αποσκευών του 508 RXH έχει χωρητικότητα 423 λίτρα, κάτω από την εταζέρα. Το παραλληλόγραμμο σχήμα του, με την μηχανική πόρτα και τους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από το επίπεδο πάτωμα (11 λίτρα) το κάνουν εύκολο στη χρήση. Είναι επίσης δυνατόν να τμηματοποιηθεί ο χώρος αποσκευών χρησιμοποιώντας διαχωριστικές μπάρες που διατίθενται ως αξεσουάρ, που συνδέονται στις αλουμινένιες ράγες μέσα στο χώρο αποσκευών. Τέλος, ο χώρος φόρτωσης μπορεί να αυξηθεί εύκολα με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων που είναι διαιρούμενα κατά 1/3 – 2/3, με μία μόνο κίνηση.

Άλλες (οπτικές κυρίως) αλλαγές που έχει το νέο RXH είναι οι τρεις σειρές από φώτα LED σε κάθε πλευρά της εμπρόσθιας μάσκας, οι αυξημένες διαστάσεις σε πλάτος, και φυσικά σε ύψος από το έδαφος, οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών, ενώ το μοντέλο μεταξύ άλλων είναι εξοπλισμένο με πανοραμική οροφή, head up display, και σύστημα δορυφορικής πλοήγησης.
Περισσότερα

Autotriti- Η πρόταση της Τρίτης-Peugeot 208

Καταχώρηση 2012/11/27
 
 
Με μια πληρέστατη γκάμα κινητήρων, νεανικό σχεδιασμό και όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας, το Peugeot 208 αποτελεί μια ολοκληρωμένη επιλογή στην κατηγορία των σούπερ μίνι.
Διαθέσιμο αρχικά σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις, έχει στο DNA του όλα εκείνα τα στοιχεία που έκαναν best seller τους προκατόχους του, 206 και 207. 

Το νέο 208, έχει μικρύνει -σε σχέση με τους προκατόχους του- ελαφρώς σε διαστάσεις (μήκος και ύψος), με αποτέλεσμα, τόσο τον περιορισμό του αεροδυναμικού συντελεστή στο πολύ καλό Cd: 0,29, όσο και, το κυριότερο, τον περιορισμό του βάρους. Κατά τα λοιπά, η εμφάνιση είναι πολύ ενδιαφέρουσα, με νέα μάσκα μπροστά, χαρακτηριστικά φωτιστικά μπρος - πίσω, αλλά και αρκετά διακοσμητικά σιρίτια περιφερειακά του αμαξώματος. Όλα αυτά χαρίζουν ένα νεανικό αέρα στο σύνολο, με τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής φίρμας. Στο εσωτερικό του, αποπνέει τον ίδιο χαρακτήρα και νεανικό προφίλ που συναντάμε και στο εξωτερικό. Εντύπωση προκαλεί το σύγχρονο ταμπλό με τη μεγάλη οθόνη αφής, που δίνει πρόσβαση στο σύστημα infotainment.

Αναφορικά με τους κινητήρες, η γκάμα είναι πληρέστατη, αρχίζοντας από δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης, 1,2 και 1,4 λίτρων, απόδοσης 82 και 95 ίππων αντίστοιχα. Από το Σεπτέμβριο του 2012 κυκλοφορεί και με το νέο, τρικύλινδρο μοτέρ των 999 κ.εκ. που αποδίδει 68 ίππους και, με εκπομές CO2 99 γρ./χλμ. εξασφαλίζει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Το 2013 η γκάμα θα ολοκληρωθεί από δύο ακόμα σύνολα, 1,2 τούρμπο και 1,6 τούρμπο. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι πετρελαιοκινητήρες, με τον 1,4 HDi να αποδίδει 68 (με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας) και 81 ίππους αντίστοιχα τον 1.6 e-HDi, να αποδίδει 92 και 115 ίππους, εξασφαλίζοντας, επίσης, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Τιμή: Από 10.830 ευρώ για τη βασική έκδοση με τον κινητήρα του ενός λίτρου
Περισσότερα

Νέο PEUGEOT RCZ 2013

Καταχώρηση 2012/11/26

 Ανανέωση για το εντυπωσιακό coupe!

Άκρως δυναμική θα είναι η παρουσία της Peugeot στην έκθεση του Παρισιού και δίπλα σε όλα τα άλλα εκθέματα της γαλλικής εταιρείας θα υπάρχει και το ανανεωμένο coupe, το RCZ του 2013.

 

           
Peugeot RCZ 2013: Ανανέωση για το εντυπωσιακό coupe!

Άκρως δυναμική θα είναι η παρουσία της Peugeot στην έκθεση του Παρισιού και δίπλα σε όλα τα άλλα εκθέματα της γαλλικής εταιρείας θα υπάρχει και το ανανεωμένο coupe, το RCZ του 2013.

Οι αλλαγές εξωτερικά εντοπίζονται κυρίως στον εμπρός προφυλακτήρα όπου η μεγάλη εισαγωγή αέρα έχει αντικατασταθεί από μία μικρότερη, ενώ ανασχεδιασμένα είναι τόσο τα φωτιστικά σώματα και η εμπρός μάσκα, ενώ πλέον υπάρχουν και φώτα ημέρας με τεχνολογία LED, αλλά και νέες ζάντες αλουμινίου. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι πιο περιορισμένες και εντοπίζονται κυρίως στις νέες επενδύσεις, στον καλύτερο εξοπλισμό και στην αναβάθμιση της ποιότητας των υλικών.

Όσον αφορά στα μηχανικά σύνολα, το ανανεωμένο Peugeot RCZ θα είναι διαθέσιμο με τον 2.0 HDi FAP απόδοσης 163 ίππων με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 340 Nm. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και η μέση κατανάλωση σύμφωνα με την εταιρεία στην προκειμένη περίπτωση είναι στα 5,3 lt/100 km με τις εκπομπές CO2 να είναι στα 139 gr/km. Φυσικά θα είναι διαθέσιμος και ο 1.6 THP βενζίνης με 156 ίππους και 240 Nm ροπής. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο θα συνδυάζεται τόσο με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, όσο και με ένα 6αρι αυτόματο κιβώτιο με τη μέση κατανάλωση στην προκειμένη περίπτωση να είναι στα 6,4 lt/100 km με τις εκπομπές CO2 να είναι στα 149 gr/km, ενώ τα αντίστοιχα νούμερα με το αυτόματο κιβώτιο να είναι στα 7,3 lt/100 km και 168 gr/km. Τέλος, υπάρχει και ο 1.6 THP με τους 200 ίππους και τα 275 Nm ροπής. Ο τελευταίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6άρι κιβώτιο και την μέση κατανάλωση να είναι στα 6,7 lt/100 km με 155 gr/km να είναι οι εκπομπές CO2.

Peugeot RCZ 2013: Ανανέωση για το εντυπωσιακό coupe!

Το 2013 θα υπάρξει και έκδοση RCZ R η οποία κάτω από το καπό θα έχει και πάλι τον 1.6 THP, αλλά στην προκειμένη περίπτωση η απόδοσή του θα αγγίζει τους 260 ίππους. Στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2012 θα πάρουμε μόνο μία γεύση από το RCZ R με το πρωτότυπο RCZ R Concept.

Περισσότερα

Σε ελεύθερη πτώση η ελληνική αγορά Ι.Χ

Καταχώρηση 2012/11/26
Σε ελεύθερη πτώση η ελληνική αγορά Ι.Χ.

Πτώση ρεκόρ κατέγραψαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στο πρώτο 15ήμερο Νοεμβρίου καθώς διατέθηκαν μόλις 1.020 νέα Ι.Χ. έναντι 3.044 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι. Ωστόσο, από τα 1.020 αυτοκίνητα, τα 320 αφορούσαν σε «εταιρικά» οχήματα, που σημαίνει πως μόλις 700 καταναλωτές απόκτησαν καινούριο Ι.Χ. κατά τις δύο πρώτες εβδομάδες του Νοεμβρίου.

Το μέλος του Δ.Σ. του ΣΕΕΑΕ Κων/νος Τουλίτσης μιλώντας στην «Η» αναφέρει μεταξύ άλλων πως: «Δυστυχώς ακόμη δεν έχουμε δει τον πάτο του βαρελιού καθότι οι πωλήσεις αναμένεται να συρρικνωθούν ακόμη περισσότερο. Το Α' 15ήμερο του Νοεμβρίου δείχνει την έντονα πτωτική τάση της αγορά λιανικής των αυτοκινήτων με περίπου 700 πωλήσεις σε σύνολο μόλις 1.000. Ο Νοέμβριος θα συνεχίσει περίπου στον ίδιο ρυθμό εκτός αν ταξινομηθούν αρκετά «εταιρικά» αυτοκίνητα. Ο Δεκέμβριος είναι και ο πιο «περίεργος» μήνας κάθε χρονιάς καθώς γίνονται πωλήσεις σε τιμολόγια, αλλά τα αυτοκίνητα δεν ταξινομούνται. Δεν αναμένεται όμως καμία μεταβολή ουσίας. Η αγορά και οι εναπομείναντες επιχειρήσεις κρέμονται ουσιαστικά από μια κλωστή και ζούμε τις τελευταίες μαζικές ρευστοποιήσεις στοκ αυτοκινήτων.

Εισαγωγές
Στο προσεχές διάστημα οι εταιρείες θα συρρικνωθούν περαιτέρω, οι εισαγωγές αυτοκινήτων θα παραμείνουν σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα και θα δημιουργηθεί «έλλειψη» στα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα -ιδίως στην κατηγορία άνω των 12.000 ευρώ- πιέζοντας τις τιμές, αυτή τη φορά προς τα επάνω, πηγαίνοντας την αγορά στην κυριολεξία 50 χρόνια πίσω (δεκαετίες του '60 & '70) όπου έπρεπε να περιμένεις έως και έξι μήνες για να παραλάβεις το καινούργιο σου Ι.Χ.». Σε επίπεδο έτους οι πωλήσεις καινούριων Ι.Χ. καταγράφουν πτώση 40,8% καθώς έχουν διατεθεί 51.666 νέα Ι.Χ. έναντι 87.298 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα του 2011. Αν βέβαια κανείς συγκρίνει τις πωλήσεις δεκάμηνου του 2012 με τις αντίστοιχες του 2010 η πτώση που καταγράφει η αγορά ξεπερνά το 65%.

Γιώργος Ανδρής

Περισσότερα

Peugeot 208 R5 Rally Car

Καταχώρηση 2012/11/26


Γράφει ο Στάθης Πετρόπουλος στις 02/10/2012

 
 
Η επιτυχία της Peugeot στους αγώνες rally είναι κάτι δεδομένο εδώ και πολλές δεκαετίες. Στη σύγχρονη εποχή η γαλλική φίρμα απέχει από το κορυφαίο WRC αλλά συμμετέχει στο άκρως ενδιαφέρον και εντυπωσιακά αμφίρροπο ορισμένες φορές IRC. Το Peugeot 207 έχει χαρίσει αρκετές επιτυχίες σε πληρώματα σε ολόκληρο τον κόσμο και η συνταγή των πελατειακών οχημάτων που είναι αξιόπιστα και αποτελεσματικά φάνηκε να δουλεύει για την Peugeot, ίσως καλύτερα και από το να συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
 
Στο πλαίσιο αυτό η νέα κατηγορία R5 μοιάζει ιδανική συγκυρία ώστε να συνεχιστεί το momentum και πάνω σε αυτό να χτιστεί και η εμπορική πολιτική για το νέο 208. Έτσι στο Παρίσι οι Γάλλοι παρουσίασαν το Peugeot 208 R5 που είναι ουσιαστικά ο αντικαταστάτης αυτού που μέχρι τώρα γνωρίζουμε ως Super 2000 και στην προκειμένη περίπτωση Peugeot 207 S2000.
 
Η κατηγορία R5 είναι καινούρια. Εισάγεται από τη FIA για πρώτη φορά το 2013 και αφορά διεθνή πρωταθλήματα όπως το IRC, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και φυσικά και το WRC αλλά και εθνικά πρωταθλήματα. Τα αυτοκίνητα αυτής είναι της πιο γνωστής για τα ελληνικά δεδομένα, Ομάδας Α, τα οποία θα είναι τετρακίνητα χωρίς κεντρικό διαφορικό, με περιορισμό βάρους προς τα κάτω τα 1.200kg, με σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων και με πολλά εξαρτήματα κοινά προκειμένου να μειωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο το κόστος.
 
Ο κινητήρας τους θα είναι 1.6lt υπερτροφοδοτούμενος και όχι 2λιτρος όπως στα Super 2000 και ενώ το κόστος κτήσης μπορεί να είναι ακριβό, δηλαδή της τάξης των 250.000€, το κόστος συντήρησης θα είναι σημαντικά μειωμένο σε σχέση με ένα S2000. Είναι χαρακτηριστικό πως οι Γάλλοι της Peugeot θέτουν ως όριο για την αξιοπιστία του 208 τα 5.000 χιλιόμετρα και αυτό αναμφίβολα δείχνει πως μιλάμε για ένα αρκετά εξελιγμένο αγωνιστικό.
 
Για την Peugeot μάλιστα υπάρχει ένα ακόμη πλεονέκτημα, εκτός από την πολυετή εμπειρία και την τεχνογνωσία από το Peugeot 207 S2000. Ο κινητήρας των 1.6lt που θα φοράει το Peugeot 208 R5 είναι αρκετά δοκιμασμένος ήδη, έστω και αν αυτό συμβαίνει σε διαφορετικό αγωνιστικό πεδίο. Είναι ο κινητήρας του RCZ Racing Cup ο οποίος με τις ρυθμίσεις για τους αγώνες αντοχής αποδίδει 260ps και για τους αγώνες rally θα αποδίδει 280ps.
 
Κατά τα άλλα το Peugeot 208 για τις ανάγκες του R5 rally car έχει υποστεί «διαίτα» 40kg σε σχέση με το 207, ενώ το μακρύτερο μεταξόνιο θα προσφέρει και μεγαλύτερη σταθερότητα στο πλαίσιο.



[Πηγή : Peugeot Sport]

Περισσότερα

   

Επισκευές αξόνων

 

 

 

 

 

 

 Επισκευάζουμε άξονες σε Peugeot & Citroen

Πακέτα Service 

 

 

 

 

 

 

 Προσφέρουμε πακέτα συντήρησης για όλα τα οχήματα της αγοράς και όλες τις μάρκες

Ανταλλακτικά παντός τύπου

 

 

 

 

 

 Προσφέρουμε ανταλλακτικά για όλα τα οχήματα της αγοράς σε απίστευτα ανταγωνιστικές τιμές.

   

Σχετικά με εμάς

Προσπαθούμε συνεχώς να προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες στο πιο φιλικό περιβάλλον.

Μέσα σε έναν υπερσύγχρονο χώρο προσφέρουμε υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής  όλων των συστημάτων για όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς και όλες τις μάρκες. 

Διαγνωστικός Έλεγχος ηλεκτρονικών συστημάτων κινητήρα, έλεγχος ABS, ESP καθώς και έλεγχος Αερόσακων με υπερσύγχρονο εξοπλισμό και προγράμματα τελευταίας γενιάς. 

Κάρτες καυσαερίων για τα οχήματα σας καθώς και προέλεγχος ΚΤΕΟ. 

Παρέχουμε επίσης μια πλήρη γκάμα ανταλλακτικών για όλους τους τύπους και τις μάρκες αυτοκινήτων της αγοράς σε απίστευτα ανταγωνιστικές τιμές. 

Υπηρεσίες

Συντήρηση & επισκευή οχημάτων

Φανοποιείο 

Ασφάλειες οχημάτων

Ανταλλακτικά 

Πωλήσεις αυτοκινήτων

    

Cookie Policy

This site uses cookies to store information on your computer.

Do you accept?

UA-36959577-1