Καλώς ήρθατε!

PEUGEOT 301- 4τροχοί.

Καταχώρηση 2012/11/26

 

Peugeot,301

Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε το Peugeot 301, ένα μεσαίου μεγέθους σεντάν, το οποίο θα πωλείται τόσο στην Ευρώπη όσο και στις αναδυόμενες αγορές αυτοκινήτου ανά την υφήλιο.

Μπορεί τα 4θυρα οικογενειακά αυτοκίνητα της μικρής-μεσαίας κατηγορίας να μην διάγουν σήμερα και τον πλέον επιτυχημένο εμπορικό βίο στις επιμέρους αγορές της γηραιάς ηπείρου, στις υπόλοιπες ωστόσο αγορές της υφηλίου η δημοτικότητά τους… καλά κρατεί. Υπό το πρίσμα αυτό, η γαλλική εταιρεία προχωρά σήμερα στο λανσάρισμα ενός ολοκαίνουργιου σεντάν με παγκόσμιο χαρακτήρα, το οποίο αρχικά θα πωλείται στη γειτονική Τουρκία και εν συνεχεία σε πολλές άλλες αγορές ανά τον κόσμο, ανάμεσα στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και εκείνες της Ελλάδας, της Ρωσίας, της Ουκρανίας, της Αφρικής, της Μέσης Ανατολής, καθώς και σε ουκ ολίγες χώρες της Λατινικής Αμερικής. Σχεδιαστικά, το νέο 301 ξεχωρίζει για το σύγχρονο παρουσιαστικό του, κυρίως στο εμπρός μέρος, όπου δεσπόζουν η χαρακτηριστική μάσκα και τα κομψά φωτιστικά σώματα. Σε ότι αφορά στις διαστάσεις του αυτοκινήτου, το οποίο θα παράγεται στο εργοστάσιο της
Peugeot που βρίσκεται στο Vigo της Ισπανίας, αξίζει να σταθούμε στο μήκος των 4,44 μέτρων, ενώ ιδιαίτερα… γενναιόδωροι απεδείχθησαν οι Γάλλοι σε ότι αφορά στο μεταξόνιο και το χώρο αποσκευών του νέου 301, τα οποία αγγίζουν αντίστοιχα τα 2,65 μ. και 506 λίτρα.



Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, σημείο αναφοράς αποτελεί ο κινητήρας της βασικής έκδοσης, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον 3κύλινδρο 1.200άρη της
Peugeot, ο οποίος τοποθετήθηκε για πρώτη φορά στο νέο 208. Στην περίπτωση του νέου 301, η απόδοση αγγίζει τους 71 ίππους και συνδυάζεται είτε με αυτόματο είτε με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Από εκεί και πέρα, η γκάμα των βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει έναν ατμοσφαιρικό 1.600άρη, επίσης με σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους. Σε σχέση με τους κινητήρες ντίζελ, οι επιλογές περιορίζονται στον γνωστό 1.6 HDi, ο οποίος με τη σειρά του αποδίδει 92 ίππους.



Ολοκληρώνοντας την αναφορά μας στο 301, αξίζει να προσθέσουμε πως το νέο γαλλικό σεντάν εγκαινιάζει μια νέα πολιτική για την Peugeot, η οποία επαναφέρει, ύστερα από πολλά χρόνια, τον αριθμό «1» ως κατάληξη στην ονομασία των low cost προτάσεών της, τα οποία στο εξής έρχονται να πλαισιώσουν τα main stream μοντέλα της γκάμας της (108, 208, 308 κοκ).


Περισσότερα

Δωρεάν Προέλεγχος ΚΤΕΟ

Καταχώρηση 2012/11/24



Δωρεάν Προέλεγχος ΚΤΕΟ

Η Peugeot σας προσφέρει τον Προέλεγχο ΚΤΕΟ δωρεάν και σας απαλλάσσει από περιττά έξοδα, το άγχος και την ταλαιπωρία. Πριν τον προβλεπόμενο έλεγχο ΚΤΕΟ ορίστε το ραντεβού σας στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών.

Οι τεχνικοί της Peugeot:

  • θα προχωρήσουν σε διεξοδικό έλεγχο του αυτοκινήτου σας
  • θα σας δώσουν μία αξιόπιστη εκτίμηση της κατάστασης του αυτοκινήτου
  • θα σας προτείνουν τυχόν απαραίτητες επισκευές.


Επιπλέον, για οποιαδήποτε επισκευή που μπορεί να προκύψει από τον έλεγχο καθώς και στην περίπτωση που το PEUGEOT σας πραγματοποιήσει την προγραμματισμένη συντήρησή του κατά την επίσκεψη για τον δωρεάν προέλεγχο ΚΤΕΟ, σας παρέχεται:

  • 15% έκπτωση στα ανταλλακτικά* &
  • 10% έκπτωση στην εργασία



*Στην περίπτωση προγραμματισμένης συντήρησης, η έκπτωση αφορά τα αναλώσιμα ανταλλακτικά.
Η προσφορά ισχύει έως 31/12/2012.

Περισσότερα

Δοκιμή PEUGEOT 508 e-HDi FAP Start&stop

Καταχώρηση 2012/11/23
Δοκιμή: Peugeot 508 e-HDi FAP Start&Stop Pilotee
 
Ακόμα ένα παράδειγμα πετρελαιοκίνητου μοντέλου που προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα του αντίστοιχου βενζινοκίνητου. Το 508 το καταφέρνει με HDi κινητήρα και ημιαυτόματο κιβώτιο.
Ο ενθουσιασμός, τουλάχιστον από τη μεριά του ειδικού τύπου, που συνόδεψε την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης, δικαιώνεται κάθε φορά που δοκιμάζουμε εκ νέου ένα γνωστό μοντέλο στην πετρελαιοκίνητη έκδοσή του. Ένα συναίσθημα που επαναλήφθηκε και με τη δοκιμή της diesel έκδοσης του νέου Peugeot 508 που έφτασε στα χέρια μας. Πρόκειται για ένα μοντέλο που εκτός από τον κινητήρα του, βασίζεται εξίσου σε μία σειρά τεχνολογιών για να φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα που, επί του προκειμένου, δεν είναι άλλο από την οικονομία καυσίμου. Το νούμερα των 4,2 λτ./100 χλμ. μέσης εργοστασιακής κατανάλωσης και των 109 γρ./χλμ. είναι από μόνα τους εντυπωσιακά για ένα όχημα με μήκος 4,8 μέτρων και με βάρος που αγγίζει τον 1,5 τόνο.

Έχει τον τρόπο του
Για να πετύχει τους σκοπούς του… το 508 έχει ένα μακρόσυρτο διακριτικό, όσον αφορά στην έκδοση της δοκιμής, που το κάθε στοιχείο του αντιστοιχεί και σε μία τεχνολογία. Έτσι ο πετρελαιοκινητήρας του 1,6 λίτρου έχει τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, και σύστημα ψεκασμού common rail για μια απόδοση που φτάνει τους 112 ίππους και τα 270 Nm ροπής (ή 285 στη λειτουργία overboost). Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με λειτουργία Start&Stop, η αντλία λαδιού είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και λειτουργεί μόνο κατ’ ανάγκη, το ίδιο ισχύει και για το ηλεκτρο-υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, το οποίο παύει να λειτουργεί όταν δεν χρησιμοποιείται (πχ. στη θέση γύρω από την ευθεία). Παράλληλα, η μπαταρία του οχήματος διαθέτει το λεγόμενο Volt Control (που ορίζει τη μικροϋβριδική τεχνολογία e-HDi), που απενεργοποιεί το δυναμό κατά την επιτάχυνση και επιτρέπει την επαναφόρτισή της κατά το φρενάρισμα. Όλα αυτά συνδυάζονται με το ημιαυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (Pilotee) για να δώσουν τα εξαιρετικά νούμερα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων για την καθαρότητα των οποίων φροντίζει το φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων αιθάλης (FAP) που συμπληρώνει το πακέτο.

Η… οικονομία στην πράξη
Στην πράξη έχουμε να κάνουμε με ένα μεγάλο οικογενειακό αυτοκίνητο που δεν καίει υπερβολικά, ενώ μπορεί και εκπληρώνει το μεγαλύτερο μέρος των «υποχρεώσεών» του. Έτσι το diesel 508 παραμένει άνετο στο μεγαλύτερο μέρος των περιπτώσεων, αφού η ανάρτησή του επιτρέπει καλή ποιότητα κύλισης, αλλά είναι σχετικά σκληρή πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες. Αυτό του δίνει το πλεονέκτημα ότι δε γέρνει πολύ στις στροφές και δεν πλέει στις αλλαγές πορείας, όπου όμως ο όγκος και το βάρος του δεν του επιτρέπουν ιδιαίτερα «αθλητική» συμπεριφορά. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αυτή δεν είναι ασφαλής. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και απόκριση στις εντολές, ενώ πολύ καλή απόδοση έχουν και τα φρένα. Ο κινητήρας έχει τη ροπή και τις δυνατότητες, αλλά «πνίγεται» από το μέτριο σε λειτουργία αυτόματο κιβώτιο. Δυστυχώς, αυτό είναι η μόνη παραφωνία στο ολοκληρωμένο σύνολο, αφού οι αλλαγές γίνονται με κόμπιασμα, η ημιαυτόματη φύση του δεν του επιτρέπει να λειτουργεί αυτονόητα σε κινήσεις μανούβρας (δεν φρενάρει μόνο του σε ανηφοριές, αργεί να εμπλέξει την πρώτη σχέση), ενώ η χειροκίνητη λειτουργία (που γίνεται και από τα paddles στο τιμόνι) δεν είναι πάντα πολύ εύχρηστη. Η ραθυμία του κιβωτίου αντικατοπτρίζεται στις επιδόσεις, με το 0-100 να είναι ελαφρώς αργό και τις ρεπρίζ να κινούνται στο μέσο όρο, δεδομένου ότι αξιολογούνται με kickdown.

Στο δια ταύτα…
…βέβαια το 508 e-HDi δεν παύει να αποτελεί ένα άνετο και πολυτελές μεσαίο μοντέλο. Στο εσωτερικό του, η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας πλήρης από τη βασική έκδοση και οι χώροι για επιβάτες (κυρίως) και για αποσκευές (δευτερευόντως) ανάμεσα στα πλεονεκτήματά του. Με δεδομένο ότι αντίστοιχη ροπή, καλύτερες επιδόσεις, αλλά χειρότερη κατανάλωση βρίσκεις, στα ίδια λεφτά περίπου, μόνο αν αγοράσεις το 1,6 THP βενζίνης, το μοντέλο της δοκιμής είναι η προφανής επιλογή στη γκάμα του 508, δεδομένων των χαμηλών πάγιων εξόδων του.

Τεχνικά χαρακτηριστικά  
Κυβισμός (κ.εκ.)
1,560
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*
112/3.600
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*
270-285/1.750-2.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
12.6
60-100 χλμ./ώρα με kickdown (δλ.) 
7.2
80-120 χλμ./ώρα με kickdown (δλ.) 
9.6
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)*
194
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
4.2
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
109
Βάρος (κιλά)
1,425
*Εργοστασιακές τιμές  


Εξοπλισμός  
ESP + ASR
σ
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγ.
σ/σ
Αερόσακοι κεφαλής
σ
Αερόσακοι πλευρικοί
σ
Αερόσακος γονάτων οδηγού
-
Ηλ. παράθυρα εμπρός/πίσω
σ/σ
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
σ
Κλιματισμός
σ
Ηχοσύστημα
σ
Ζάντες αλουμινίου
σ
Τιμή (ευρώ)
26,980
Τιμή με απόσυρση (ευρώ)
25,550
Τιμή & με εκπτώσεις
25,006
σ: στάνταρ, π: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Περισσότερα

PEUGEOT PRICE AGE

Καταχώρηση 2012/11/23

Price Age: Παγώσαμε τις τιμές του  service με ασυναγώνιστες προσφορές!

Υποδεχόμαστε την πιο κρύα εποχή του χρόνου, με μοναδικές προσφορές
για την φροντίδα και την αξιόπιστη λειτουργία του Peugeot σας.

 

35 ευρώ λάδι κινητήρα Προσφορά για αλλαγή λιπαντικού κινητήρα, με 4 λίτρα λαδιού TOTAL QUARTZ 7000 10W40, εργασία και Φ.Π.Α. για Peugeot 107, 206 και 307 έως 1.6lt, χωρίς αλλαγή φίλτρου λαδιού.
60 ευρώ μπαταρία Προσφορά με εργασία και Φ.Π.Α. για αντικατάσταση μπαταρίας σε Peugeot 207 με κινητήρες ET3 & TU3AE5.
-15% έκπτωση σε όλα τα ανταλλακτικά Επωφεληθείτε από την προνομιακή έκπτωση σε όλα τα ανταλλακτικά για την επισκευή και τη συντήρηση του αυτοκινήτου σας & σε όλα τα Αξεσουάρ συνδυάζοντας την ασφάλεια με τη λειτουργικότητα και την αισθητική! (*)
Δωρεάν τεχνικός έλεγχος Οι Εξουσιοδοτημένοι Επισκευαστές Peugeot σας προσφέρουν δωρεάν τον προληπτικό έλεγχο καλής λειτουργίας του αυτοκινήτου σας ώστε να απολαμβάνετε τις μετακινήσεις σας σε όλες τις καιρικές συνθήκες.


Οι προσφορές ισχύουν έως 31/01/2013 στα σημεία των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Peugeot που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και δεν συνδυάζονται με άλλες προσφορές. Συμβουλευθείτε τον Οδηγό Συντήρησης του αυτοκινήτου σας για τις προβλεπόμενες εργασίες συντήρησης και το συνιστώμενο λιπαντικό.
(*) Εξαιρούνται τα ανταλλακτικά Φανοποιίας και η γκάμα ανταλλακτικών του προγράμματος Service Deal 5+.

Περισσότερα

PEUGEOT 508 RXH

Καταχώρηση 2012/11/23
Peugeot 508 RXH
 
Ένα υβριδικό diesel-ηλεκτρικό αυτοκίνητο με ξεχωριστή εμφάνιση που εμπλουτίζει την γκάμα Peugeot





Υβριδικό diesel-ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που συνδυάζεται με την ξεχωριστή υψηλής κατηγορίας εμφάνιση για να προσφέρει μία πρωτότυπη ιδέα στον κόσμο των αυτοκινήτων all-road και ενισχυμένη οδηγική απόλαυση : το νέο Peugeot 508 RXH.

 

Όλα αυτά τα στοιχεία του μοντέρνου σχεδιασμού των αυτοκινήτων Peugeot, αποκαλύπτονται σήμερα σε παγκόσμια πρεμιέρα. Ο σχεδιασμός του 508 RXH και ο καινοτομικός κινητήρας HYbrid4 του προσδίδουν χαρακτηριστικά, που επιτρέπουν να συνδυάζεται η ελευθερία στην κίνηση και η οδηγική απόλαυση με έναν τρόπο που είναι πρωτοφανής στην κατηγορία :

Ø      200 hp,

Ø      4-κίνηση,

Ø      Μηδενικοί ρύποι ZEV, όταν λειτουργεί 100% ηλεκτρικά,

Ø      Εκπομπές CO2 109 g/km. 

 

Μετά την παρουσίαση του 508 και του 508SW την άνοιξη 2011, αναγνωρισμένων για την αισθητική τους κομψότητα, την υψηλή ποιότητα κατασκευής και την προσοχή στη λεπτομέρεια, το 508 RXH αναβαθμίζει την εικόνα της Peugeot, ενισχύοντας την τεχνολογική και περιβαλλοντική της ηγετική θέση.

 Ο σχεδιασμός του, τοποθετεί το 508 RXH στον κόσμο των υψηλής κατηγορίας all road αυτοκινήτων. Μοναδικό, εξευγενισμένο, πιο ψηλό και πιο πλατύ, διακρίνεται επίσης από την ξεχωριστή του οπτική υπογραφή, με τα χαρακτηριστικά φώτα LED που είναι ορατά τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα, δίνοντας την εντύπωση τριών «νυχιών» σε κάθε πλευρά της γρίλιας, τονίζοντας το μοναδικό του στυλ.  

Για να ενισχύσει τον αποκλειστικό του χαρακτήρα, το εσωτερικό του 508 RXH διαθέτει πολλά ειδικά χαρακτηριστικά με ξεχωριστά χρώματα και πολυτελή υλικά, όπως το άριστης ποιότητας εσωτερικό και ταπετσαρία.

 Το μοναδικό επίπεδο φινιρίσματος και εξοπλισμού είναι σε απόλυτη συνάφεια με την τοποθέτηση του αυτοκινήτου στην υψηλή κατηγορία καθώς και τον τεχνολογικό του εξοπλισμό. Με πλήρη βασικό εξοπλισμό, σύστημα «Open & Go», ηλεκτρικά εμπρός καθίσματα, head up display, ζάντες 18", κρυστάλλινη πανοραμική οροφή, φυμέ ηχομονωτικά πλευρικά παράθυρα, σύστημα ήχου και πλοήγησης τελευταίας γενιάς, καλωσορίζει τους επιβάτες με φροντίδα και υψηλό επίπεδο άνεσης.

 Διαθέτει τον κινητήρα 2.0 l HDi FAP HYbrid4, που παρουσιάστηκε σε παγκόσμια πρώτη στο 3008 Hybrid4, ο υβριδικός diesel-ηλεκτρικός κινητήρας του 508 RXH επεκτείνει την οδηγική απόλαυση και την ελευθερία κίνησης σε κάθε είδος δρόμου. Με μέγιστη ισχύ 147 kW (200 hp), τετρακίνηση και μέγιστη ροπή 450 Nm, το 508 RΧΗ έχει  σχεδιαστεί για να προσαρμόζεται σε όλες τις συνθήκες χρήσης. Επιπλέον, ανοίγει νέες προοπτικές στην κατηγορία, προσφέροντας μηδενικές εκπομπές ρύπων (ΖΕV) κατά την 100% ηλεκτρική χρήση, είναι ιδανικό για οδήγηση στην πόλη με την μείωση της κατανάλωσης του μεικτού κύκλου σε λιγότερο από 4.2 l/100 km, με εκπομπές 109 g/km CO2.

 Μετά το λανσάρισμα του 3008 HYbrid4, η Peugeot θα συνεχίσει την καινοτομική της στρατηγική, συνδυάζοντας την απολαυστική οδήγηση με τις προηγμένες περιβαλλοντικές εξελίξεις, υιοθετώντας την τεχνολογία HYbrid4 και σε άλλα μοντέλα.

 Το 508 RXH θα αποκαλυφθεί σε παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2011, και θα ξεκινήσει πωλήσεις την άνοιξη 2012.

 

 Peugeot

Με παρουσία σε 160 χώρες και με 10.000 σημεία πώλησης, η Peugeot συνδυάζει τον αυστηρό σχεδιασμό και το πάθος σε όλες της τις δραστηριότητες. Το 2010, χρονιά επετείου διακοσίων χρόνων, η Peugeot επιβεβαίωσε τη θέση της ως τον ηγέτη γάλλο κατασκευαστή αυτοκινήτων, ανέβηκε μία θέση στην παγκόσμια κατάταξη των εταιριών αυτοκινήτου (9η) και είχε πωλήσεις 2.142.000 αυτοκινήτων.

Η Peugeot είναι η μόνη εταιρία που διαθέτει μία πλήρη γκάμα προϊόντων μετακίνησης με επιβατικά και επαγγελματικά αυτοκίνητα, σκούτερ, ποδήλατα και μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών, περιλαμβάνοντας την υπηρεσία μετακίνησης Mu.

Περισσότερα

PEUGEOT 3008 Hybrid4

Καταχώρηση 2012/11/23

Peugeot 3008 Hybrid4: Το πρώτο υβριδικό μαζικής παραγωγής με κινητήρα ντίζελ

Peugeot,3008,Hybrid4,Hybrid
Η γαλλική εταιρεία παρουσιάζει επίσημα εν όψει της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με πετρελαιοκινητήρα. Το όνομα αυτού, 3008 Hybrid4.
 
Το γαλλικό crossover φιλοξενεί κάτω από το εμπρός καπό του έναν αποδοτικό και οικονομικό σε κατανάλωση 2λιτρο τουρμποντίζελ κινητήρα, με απόδοση 163 ίππων, ο οποίος μεταφέρει την παραπάνω ισχύ μέσω ενός αυτοματοποιημένου 6τάχυτου κιβωτίου στους εμπρός τροχούς. Την ίδια στιγμή, ένας συμπαγής σε μέγεθος ηλεκτροκινητήρας, με μέγιστη απόδοση 37 ίππων, μεταφέρει κάτι παραπάνω από 200 Nm ροπής στους πίσω τροχούς. Έτσι, το νέο 3008 Hybrid4 είναι ένα οικονομικό και ταχύ τετρακίνητο, ανάλογα με το επιλεχθέν πρόγραμμα λειτουργίας των κινητήριων συνόλων, crossover μοντέλο της μεσαίας κλάσης, με συνδυασμένη ισχύ 200 ίππων και ροπή της τάξης των 500 Nm (200 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα + 300 Nm από τον 2λιτρο κινητήρα).  
 
Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τέσσερα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας του όλου «πακέτου» που ενεργοποιούνται μέσω του σχετικού διακόπτη. Στη θέση «Auto», η κεντρική μονάδα ελέγχου επιλέγει αυτοβούλως τον τρόπο και το χρόνο λειτουργίας ανάμεσα στις δύο κινητήριες μονάδες, με βασικό γνώμονα την οικονομία καυσίμου, στη «ZEV» ενεργός είναι μόνο ο ηλεκτροκινητήρας, εξασφαλίζοντας μια αυτονομία κίνησης της τάξης των 4,5 χλμ., στη «4WD» η παροχή ισχύος προέρχεται και από τις δύο μονάδες, ενώ στη «Sport» οι τελευταίες αποδίδουν κάθε ικμάδα των δυνατοτήτων τους, με κριτήριο της επιδόσεις. Αξίζει να προσθέσουμε εδώ πως η παραχθείσα ενέργεια (αλλά και εκείνη που ανακτάται μέσω της πέδησης) αποθηκεύεται στους συσσωρευτές νικελίου μετάλλου του υδριδίου, που βρίσκονται κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης προσθέτοντας -όπως είναι αναμενόμενο- σε βάρος 120 επιπλέον κιλά.
 
Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, το νέο 3008 Hybrid4 επιτυγχάνει μέση κατανάλωση καυσίμου της τάξης των μόλις 3,8 λίτρων για κάθε 100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να περιορίζονται στα μόλις 99 gr./χλμ. Όσο για τις επιδόσεις, σημειώστε πως το τυπικό «0-100» ολοκληρώνεται μέσα σε 8,8 δλ. και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 209 χλμ./ώρα. Αξίζει τέλος να προσθέσουμε πως το ίδιο υβριδικό σύστημα κίνησης αναμένεται να χρησιμοποιεί και η αντίστοιχη έκδοση του νέου Peugeot 508. _Χ.Α.



Περισσότερα

Test PEUGEOT 208 1.4 HDi

Καταχώρηση 2012/11/22

Peugeot 208 1.4 HDi: Αναστροφή τάσης

Ο φουτουριστικός σχεδιασμός του μπροστινού τμήματος απαιτεί συνήθεια. Η μείωση στο συνολικό μήκος του αμαξώματος -σε σχέση με το 207- ξεπερνά τα 8 εκατοστά, χωρίς ωστόσο να υποβαθμίζεται η άνεση και η ευρυχωρία του εσωτερικού
Ο φουτουριστικός σχεδιασμός του μπροστινού τμήματος απαιτεί συνήθεια. Η μείωση στο συνολικό μήκος του αμαξώματος -σε σχέση με το 207- ξεπερνά τα 8 εκατοστά, χωρίς ωστόσο να υποβαθμίζεται η άνεση και η ευρυχωρία του εσωτερικού  
Δεν πρόκειται για επανάσταση παρότι η προσπάθεια είναι γαλλική. Επιχειρώντας να επαναπροσδιορίσει τη θέση της στην κατηγορία των supermini, η Peugeot δεν θέλησε αυτή τη φορά να ακολουθήσει τον, σχεδόν απαράβατο, κανόνα που θέλει τις προτάσεις του εν λόγω segment να αυξάνουν -αργά αλλά σταθερά- τις διαστάσεις τους.

Η είδηση που προκύπτει, λοιπόν, από το 208 δεν έχει να κάνει μόνο με τη νέα, σαφώς πιο προχωρημένη σχεδιαστική λογική των επιφανειών του, αλλά πρωτίστως με την αντιστροφή της τάσης… μεγέθυνσης των εξωτερικών του διαστάσεών.

Η διαφορά στο μήκος μεταξύ του απερχόμενου 207 και του 208 ξεπερνά τα οκτώ εκατοστά (από τα 4,045 μέτρα φτάσαμε στα 3,962), γεγονός που την καθιστά άμεσα αντιληπτή.

Αντιθέτως, ο περιορισμός του πλάτους -κατά 2 εκατοστά- και του ύψους -κατά 1 εκατοστό- δεν προκαλεί ουσιαστικές διαφοροποιήσεις.

Η αλήθεια είναι ότι ο ριζοσπαστικός σχεδιασμός του αμαξώματος και ειδικότερα του μπροστινού τμήματος είναι αυτός που εξαρχής θα διεκδικήσει την προσοχή σου, απαιτώντας περισσότερο, απ’ ότι συνηθίζεται, χρόνο ώστε να εξοικειωθείς μαζί του.

Παρά το συμβατικότερο τελείωμα του πεντάθυρου -στη δική μας περίπτωση- αμαξώματος, το 208 δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητο. Θα μπορούσες ακόμη και να αναρωτηθείς για την ταυτότητα του κατασκευαστή, ωστόσο, το στρατηγικά τοποθετημένο έμβλημα της Peugeot δεν αφήνει πολλά περιθώρια αμφισβήτησης.

Περνώντας στο εσωτερικό αντιλαμβάνεσαι όσα τα νούμερα των διαστάσεων υποδεικνύουν. Το γεγονός, δηλαδή, ότι ο περιορισμός του συνολικού μήκους δεν προήλθε από τη μείωση του μεταξονίου -αυτό διατηρήθηκε χωρίς ουσιαστικές μεταβολές στα 2,54 μέτρα- αλλά από τον θεαματικό περιορισμό των προβόλων.

Εκεί λοιπόν που θα περίμενες να συναντήσεις ένα… στενόχωρο και εν μέρει δυσλειτουργικό εσωτερικό, το 208 κάνει την έκπληξη προσφέροντας ακόμη μεγαλύτερους χώρους σε σχέση με το αυτοκίνητο που αντικαθιστά.

Συγκεκριμένα, ο χώρος που αναλογεί στα κάτω άκρα των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί κατά 5 εκατοστά και ο όγκος του διαμερίσματος των αποσκευών κατά 15 λίτρα, ξεκινώντας, πλέον, από τα 285 λίτρα.

Έχοντας πειστεί για τις μεταφορικές του δυνατότητες και ειδικότερα την ικανότητά του να καλύψει με σχετική ευκολία τις ανάγκες μίας τετραμελούς οικογένειας, η συζήτηση στρέφεται γύρω από τις σχεδιαστικές επιλογές που έχουν πραγματοποιηθεί στο ταμπλό και στα υπόλοιπα τμήματα που το πλαισιώνουν.

Το χαμηλά τοποθετημένο και σχεδόν κυκλικό τιμόνι με την ασυνήθιστα μικρή διάμετρο στεφάνης αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν το 208 σε σχέση με τις προτάσεις του ανταγωνισμού.

Η συγκεκριμένη επιλογή, βέβαια, μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς ουσιαστικά επιβλήθηκε από τη μετακίνηση του πίνακα οργάνων στην κορυφή του ταμπλό.

Στην κεντρική κονσόλα κυριαρχεί η οθόνη αφής των επτά ιντσών (βασικός εξοπλισμός από την έκδοση Active), μέσω της οποίας καλείσαι να διαχειριστείς τις εφαρμογές ενημέρωσης (υπολογιστής ταξιδίου και σύστημα δορυφορικής πλοήγησης, όπου αυτό διατίθεται) και ψυχαγωγίας (ραδιόφωνο, αναπαραγωγή μουσικών αρχείων mp3). Επίσης, το συγκεκριμένο σύστημα υποστηρίζει την ασύρματη σύνδεση με συσκευές κινητής τηλεφωνίας και συνεπώς την ανοικτή ακρόαση.

Tα περιστροφικά χειριστήρια του air condition και οι θύρες USB-Aux in έρχονται να προστεθούν στην βάση της κεντρικής κονσόλας και πολύ κοντά στις δύο ποτηροθήκες, οι οποίες εναλλακτικά μπορούν να αξιοποιηθούν για την προσωρινή αποθήκευση μικροαντικειμένων.

Σε επίπεδο εξοπλισμού, από την έκδοση Active το 208 μπορεί να θεωρηθεί πλήρες, διαθέτοντας έξι αερόσακους, ESP, οθόνη αφής 7 ιντσών, air condition και τις γνώριμες ηλεκτρικές ευκολίες.

Στον βασικό εξοπλισμό ανήκουν, μεταξύ άλλων, και οι επιφάνειες μαύρης λάκας, που συναντάς τόσο στον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα όσο και στις χειρολαβές των θυρών.

Αυτή αποτελεί και τη μοναδική ουσιαστική προσπάθεια της Peugeot να ενισχύσει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εσωτερικού, καθώς σε γενικές γραμμές τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί σε αυτό ακολουθούν το παράδειγμα του 207 ή αν προτιμάτε τα συνήθη κατασκευαστικά πρότυπα της κατηγορίας.

Αφήνοντας τον χρόνο να κρίνει την ποιότητα κατασκευής του γαλλικού supermini, τo υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 1,4 λίτρων αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία ώστε να βιώσεις από πρώτο χέρι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα ενός πετρελαιοκινητήρα.

Χωρίς να αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας -ουσιαστικά πρόκειται για τον κινητήρα που μέχρι σήμερα εφοδίαζε το 207- ή κάποιο "τέρας" απόδοσης -οι 68 ίπποι και τα 160 Nm ροπής δεν θα εντυπωσιάσουν- δείχνει πρόθυμος και ταυτόχρονα ικανός να υποστηρίξει το αστικό προφίλ του αυτοκινήτου.

Με αφετηρία, λοιπόν, τις περιορισμένες ενεργειακές απαιτήσεις του και το... bonus της καταβολής μηδενικών τελών κυκλοφορίας που εξασφαλίζει (οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έστω και οριακά διατηρούνται κάτω από τα 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο) φαντάζει ως η ιδανική επιλογή.

Είναι προφανές πως οι επιταχύνσεις από στάση δεν αποτελούν το μεγαλύτερο προσόν του αυτοκινήτου, καθώς οι τιμές που ανακοινώνει ο Γάλλος κατασκευαστής -η διαδικασία του "0-100 χλμ./ώρα" ολοκληρώνεται σε 13,5 δευτερόλεπτα- λίγο έως πολύ επιβεβαιώνουν την αίσθηση που σου δίνει και στην πράξη. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αρκεστείς στις πιο… ενθαρρυντικές ρεπρίζ, οι οποίες με ένα εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων θα μπορούσαν να είναι ακόμη καλύτερες.

Αν μάλιστα στην αραιή κλιμάκωση της πεντατάχυτης μονάδας του πετρελαιοκίνητου 208 προσθέσουμε και την απογοητευτική ασάφεια του επιλογέα, τότε αντιλαμβάνεσαι γιατί η Peugeot θα πρέπει να επανεξετάσει τη συγκεκριμένη επιλογή.

Σε γενικές γραμμές, πάντως, το "μικρό" Peugeot δικαιολογεί -πολύ περισσότερο από τον προκάτοχό του- τον τίτλο του αυτοκινήτου πόλης. Η ευελιξία που του χαρίζουν οι μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις και η αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης αποτελεί ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματά του απέναντι στον ανταγωνισμό.

Ακόμη και η ανάρτηση δείχνει να έχει βελτιώσει την αποτελεσματικότητά της, αξιοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αισθητή μείωση του συνολικού βάρους ενώ, είτε πιέσεις είτε όχι, μπορείς να είσαι σίγουρος ότι η κατανάλωση καυσίμου δεν θα ξεπεράσει τα 6,0 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.

Βγαίνοντας εκτός πόλης το 208 διατηρεί την… ανάλαφρη αίσθηση ενός τυπικού supermini, χωρίς ωστόσο να έχει να προσφέρει κάτι παραπάνω από αυτό. Ναι μεν η ηχομόνωση του θαλάμου επιβατών διατηρεί την άνεση σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο, ωστόσο, η ποιότητα κύλισης και συνολικά η λειτουργία της ανάρτησης απέχει από τις κορυφαίες προτάσεις της κατηγορίας.

Επίσης, το γεγονός ότι θα πρέπει να συμβιβαστείς με το τοποθετημένο χαμηλά τιμόνι και κατά συνέπεια με την άβολη θέση οδήγησης, προσθέτει ένα ακόμη λόγο για να αποφύγεις τις υπερβολές.

Άλλωστε τα υψηλά όρια πρόσφυσης σου επιτρέπουν να διατηρείς έναν αξιοπρεπή ρυθμό χωρίς να κινδυνεύεις από την εμφάνιση αποσταθεροποιητικών τάσεων και πρωτίστως χωρίς να βάζεις στο παιχνίδι το όχι και τόσο... διαλλακτικό ηλεκτρονικό σύστημα δυναμικής ευστάθειας.
Περισσότερα

Νέο PEUGEOT 301

Καταχώρηση 2012/11/22

Peugeot 301: Στην ελληνική αγορά, από 12.580 ευρώ

Με μήκος 4,44 μέτρα και μεταξόνιο 2,65 μέτρων και χώρο αποσκευών 506 λίτρων, το Peugeot 301 φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς στην κατηγορία του όσον αφορά τους διαθέσιμους χώρους
Με μήκος 4,44 μέτρα και μεταξόνιο 2,65 μέτρων και χώρο αποσκευών 506 λίτρων, το Peugeot 301 φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς στην κατηγορία του όσον αφορά τους διαθέσιμους χώρους  
   
Έχοντας ολοκληρώσει τις εκθεσιακές του υποχρεώσεις σε διεθνές αλλά και σε ελληνικό έδαφος, το νέο μικρομεσαίο sedan της Peugeot λανσάρεται και στην ελληνική αγορά με τη φιλοδοξία να προσφέρει μια προσιτή πρόταση που θα ξεχωρίζει για την ευρυχωρία της.

Το Peugeot 301 διατίθεται με δύο κινητήρες βενζίνης 1,2 και 1,6 λίτρων με απόδοση 72 και 115 ίππους αντιστοίχως, και μια επιλογή πετρελαιοκινητήρα ισχύος 92 ίππων.

Στην πρώτη περίπτωση, οι τιμές του γαλλικού μοντέλου που διατίθεται σε τρία εξοπλιστικά επίπεδα ξεκινούν για τη βασική βενζινοκίνητη έκδοσή του με κινητήρα 1,2 λίτρων από τα 12.580 ευρώ, χωρίς το όφελος απόσυρσης (11.290 ευρώ με όφελος απόσυρσης και επιπλέον έκπτωση 370 ευρώ).

Για τις εκδόσεις με τον βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων η αρχική τιμή τοποθετείται σε 15.060 ευρώ (13.490 ευρώ με όφελος απόσυρσης και επιπλέον έκπτωση 370 ευρώ), ενώ η τιμή της πετρελαιοκίνητης έκδοσης ξεκινά από 15.360 ευρώ (13.790 ευρώ με όφελος απόσυρσης και επιπλέον έκπτωση 370 ευρώ).

Ανεξαρτήτως επιλογής έκδοσης κινητήρα ή επιπέδου εξοπλισμού, η Peugeot προσφέρει σε όσους καταναλωτές δικαιούνται όφελος απόσυρσης, επιπλέον έκπτωση 370 ευρώ.

Για τους καταναλωτές που δεν επωφελούνται από το μέτρο της απόσυρσης, η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot προσφέρει ως έκπτωση το αντίστοιχο όφελος.

Αναλυτικά αυτό ανέρχεται σε 1.200 ευρώ για την πετρελαιοκίνητη και για την ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση των 1,6 λίτρων ανεξαρτήτως επιπέδου εξοπλισμού, σε 920 ευρώ για τη βασική έκδοση βενζίνης και σε 960 ευρώ όσον αφορά τις δύο πλουσιότερες βενζινοκίνητες εκδόσεις εξοπλισμού των 1,2 λίτρων.

Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες επιλογές, όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ενώ στη βενζινοκίνητη έκδοση των 1,6 λίτρων θα υπάρχει δυνατότητα επιλογής και αυτόματου κιβωτίου τεσσάρων σχέσεων.

Σχετικά με τα στοιχεία εξοπλισμού του γαλλικού μοντέλου, στη βασική έκδοση περιλαμβάνονται τέσσερις αερόσακοι (οδηγού, συνοδηγού και πλευρικοί) ABS, ESP, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, υπολογιστής ταξιδίου, κλιματισμός ηχοσύστημα με δυνατότητα αναπαραγωγής CD και MP3.

auto.in.gr

Περισσότερα

   

Επισκευές αξόνων

 

 

 

 

 

 

 Επισκευάζουμε άξονες σε Peugeot & Citroen

Πακέτα Service 

 

 

 

 

 

 

 Προσφέρουμε πακέτα συντήρησης για όλα τα οχήματα της αγοράς και όλες τις μάρκες

Ανταλλακτικά παντός τύπου

 

 

 

 

 

 Προσφέρουμε ανταλλακτικά για όλα τα οχήματα της αγοράς σε απίστευτα ανταγωνιστικές τιμές.

   

Σχετικά με εμάς

Προσπαθούμε συνεχώς να προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες στο πιο φιλικό περιβάλλον.

Μέσα σε έναν υπερσύγχρονο χώρο προσφέρουμε υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής  όλων των συστημάτων για όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς και όλες τις μάρκες. 

Διαγνωστικός Έλεγχος ηλεκτρονικών συστημάτων κινητήρα, έλεγχος ABS, ESP καθώς και έλεγχος Αερόσακων με υπερσύγχρονο εξοπλισμό και προγράμματα τελευταίας γενιάς. 

Κάρτες καυσαερίων για τα οχήματα σας καθώς και προέλεγχος ΚΤΕΟ. 

Παρέχουμε επίσης μια πλήρη γκάμα ανταλλακτικών για όλους τους τύπους και τις μάρκες αυτοκινήτων της αγοράς σε απίστευτα ανταγωνιστικές τιμές. 

Υπηρεσίες

Συντήρηση & επισκευή οχημάτων

Φανοποιείο 

Ασφάλειες οχημάτων

Ανταλλακτικά 

Πωλήσεις αυτοκινήτων

    

Cookie Policy

This site uses cookies to store information on your computer.

Do you accept?

UA-36959577-1