Καλώς ήρθατε!

Δοκιμή από περιοδικό Autotriti - PEUGEOT 301 1,6 HDi

Καταχώρηση 2012/12/06
Δοκιμή: Peugeot 301 1,6 HDi
Διαβάστηκε από 10137 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2012
Με όπλα την κορυφαία του ευρυχωρία και την προσιτή τιμή, το Peugeot 301 κλείνει το μάτι στους οικογενειάρχες που αναζητούν ουσία και ωριμότητα στις μετακινήσεις τους με λογικό budget…
Από 15.360 ευρώ το 1,6 HDi 92 PS

+ Χώροι επιβατών και αποσκευών, στιβαρή κατασκευή, τράβηγμα κινητήρα, οικονομία, οδική συμπεριφορά, value for money
- Λιτό ταμπλό, μη ρυθμιζόμενο σε απόσταση τιμόνι, όχι άνετα καθίσματα

Σε δύσκολους οικονομικούς καιρούς, η έλευση αυτοκινήτων σαν το νέο Peugeot 301 μόνο ως μάννα εξ΄ ουρανού μπορεί να χαρακτηριστεί για όσους οικογενειάρχες αναζητούν ένα ευρύχωρο σεντάν με compact διαστάσεις και χαμηλό κόστος κτήσης και χρήσης. Αυτή είναι και η κεντρική ιδέα πίσω από την υλοποίηση του προγράμματος Peugeot 301, που έχει στοιχεία, ώστε να χαρακτηριστεί το παγκόσμιο αυτοκίνητο της γαλλικής φίρμας μιας και θα διατεθεί σε Κεντρική Ευρώπη, Ρωσία, Ουκρανία, Αφρική και Μέση Ανατολή κ.λπ. Άλλωστε, κάθε τεχνική και μηχανική του λεπτομέρεια  που προέρχεται από δοκιμασμένες λύσεις, επανασχεδιάστηκε με γνώμονα την αντοχή και την προσαρμογή του αυτοκινήτου σε διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες.
 
Απ’ έξω εμφάνιση
Βασισμένο σε δοκιμασμένα μηχανικά μέρη και κατασκευασμένο στο εργοστάσιο της γαλλικής φίρμας στο Φίγκο της Ισπανίας, το Peugeot 301 έχει μήκος 4,442 μέτρα και σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο. Απεναντίας δείχνει κομψό, ειδικά στο μπροστινό μέρος, που διαθέτει αισθητικά στοιχεία από το μεγαλύτερο Peugeot 508, όπως είναι π.χ. η εισαγωγή με τη χρωμιωμένη γρίλια, το μεγάλο λογότυπο της μάρκας που βρίσκεται στο ρύγχος του αυτοκινήτου και οι νευρώσεις του καπό. Στο πίσω μέρος ο τρίτος όγκος δείχνει εναρμονισμένος στο υπόλοιπο αμάξωμα, ενώ τα φωτιστικά σώματα παραπέμπουν σε αυτά του 208. 
 
Το Peugeot 301 διατίθεται σε εκδόσεις βενζίνης (1,2 VTi 82 PS από 12.580 ευρώ και 1,6 VΤi 120 PS από 15.060 ευρώ) και πετρελαίου, όπως το μοντέλο που δοκιμάσαμε με κινητήρα 1,6 HDi 92 ίππων  Oι τιμές για το 1,6 HDi (το οποίο θα είναι διαθέσιμο και ως ταξί) ξεκινούν από 15.360 ευρώ. 
Εσωτερικό: Λιτό, αλλά στιβαρό
Διαβάστηκε από 10138 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2012
Στο εσωτερικό του 301, η Peugeot ακολουθεί λιτές και απλές γραμμές με τη στιβαρότητα της κατασκευής να κερδίζει τις εντυπώσεις ουσίας. Στο ποιοτικό κομμάτι, η Peugeot έχει επιλέξει σκληρά πλαστικά, που όμως δείχνουν πως είναι σε θέση να αντέξουν στο χρόνο και τις κακουχίες. Το φινίρισμα είναι σε καλά επίπεδα. Η λιτή σχεδίαση εξασφαλίζει και καλή εργονομία, αν και η τοποθέτηση των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα, στη βάση της κεντρικής κονσόλας και εκατέρωθεν του επιλογέα ταχυτήτων, δεν είναι και τόσο βολική. Το ίδιο και το χειριστήριο για τη ρύθμιση των εξωτερικών καθρεφτών κάτω και αριστερά στο ταμπλό, πίσω από το τιμόνι και δίπλα από το μπουτόν που ανοίγει το χώρο αποσκευών. Ευπρόσδεκτες θα ήταν και μερικές ακόμη θέσεις για μικροαντικείμενα.
Χώροι: Το μεγάλο του πλεονέκτημα
Διαβάστηκε από 10139 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2012
Το μεγάλο πλεονέκτημα του 301 είναι η ευρυχωρία, ένας τομέας που κυριολεκτικά δεν παίζεται στην μικρομεσαία κατηγορία. Αξιοποιώντας στο έπακρο το μεγάλο μεταξόνιο των 2.650 χλστ., το 301 μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 μεγαλόσωμους επιβάτες. Οι μπροστινοί δεν αντιμετωπίζουν κανένα θέμα και η θέση οδήγησης είναι καλή, αν και θα θέλαμε ρύθμιση τιμονιού και σε απόσταση. Από εκεί και πέρα, ο χώρος για τα πόδια των πίσω είναι μεγάλος, ακόμα και αν κάτσεις σταυροπόδι, ενώ κανένα θέμα δεν υπάρχει και με τον «αέρα» για τα κεφάλια. Το πλάτος πάντως δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο και αυτό συνεπάγεται κάποιους συμβιβασμούς από τον πιθανό τρίτο ενήλικα που θα κάτσει στη μέση του πίσω καθίσματος.
Μεγάλος και ο χώρος αποσκευών
Ούτε στο πορτ μπαγκάζ έχει αντίπαλο το 301, αφού διαθέτει κορυφαία τιμή 506 λίτρων και συγκρίνεται με αυτή μεσαίων μοντέλων. Επιπλέον, οι πλάτες του πίσω καθίσματος μπορούν να αναδιπλωθούν και να προσφέρουν ακόμη περισσότερο χώρο (1.038 λτ.). Το άνοιγμα του πίσω καπό γίνεται μόνο από κουμπί στο ταμπλό ή από το κλειδί.
Κινητήρας- Επιδόσεις: Γερό τράβηγμα και οικονομία από τον HDi
Διαβάστηκε από 10140 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2012
Ο κινητήρας 1,6 HDi, που κινεί το 301, αποδίδει 92 ίππους, αλλά έχει τονισμένα χαρακτηριστικά ροπής με 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη είναι κάπως θορυβώδης στις υψηλές στροφές, αλλά στις χαμηλομεσαίες εμφανίζει εντυπωσιακό τράβηγμα. Σε συνδυασμό με το πεντάρι κιβώτιο και το ελαφρύ σχετικά αμάξωμα, οι ρεπρίζ είναι πολύ καλές (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 8,3 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 12,1 δλ.), τη στιγμή που και το κλασσικό 0-100 χλμ./ώρα είναι αρκετά καλό με 10,8 δλ. (τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα). Το μεγάλο πλεονέκτημα βέβαια του συγκεκριμένου κινητήρα είναι η οικονομία καυσίμου, αφού τα 4,3 λτ./100 χλμ. (112 γρ. CO2/χλμ.) είναι μια κορυφαία τιμή για την κατηγορία.
Στο δρόμο: Σταθερό και ευχάριστο
Διαβάστηκε από 10141 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2012
Τo Peugeot 301 διατηρεί όλα τα καλά στοιχεία της συνταγής Peugeot, η οποία χαρακτηρίζεται από την άνεση και τα ευχάριστα δυναμικά χαρακτηριστικά. Η οδική συμπεριφορά και αίσθηση εμπνέουν τον οδηγό ακόμη και για κίνηση… πέρα των οικογενειακών ρυθμών, παρέχοντάς του πολύ καλή αίσθηση μέσω του τιμονιού. Η ανάρτηση βασίζεται σε γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω συμβάλλοντας στην πολιτισμένη συμπεριφορά και τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης των κινητήριων τροχών. Χάρη και στην έξυπνη διάσταση των ελαστικών (185/65 R15), το 301 είναι άνετο και μόνο σε έντονες ανωμαλίες θα εμφανίσει μέτρια απορροφητικότητα και μια τάση να «τερματίζει». Το τιμόνι του «κόβει» αρκετά βοηθώντας την ευελιξία ακόμα και μέσα στην πόλη, αλλά στο ταξίδι θα θέλαμε μια 6η σχέση στο κιβώτιο, που θα έριχνε το επίπεδο θορύβου. Σε κάθε περίπτωση, το νέο μικρομεσαίο σεντάν της Peugeot παραμένει σταθερό ακόμα και στην τελική του ταχύτητα, χωρίς να επηρεάζεται ιδιαίτερα από πλάγιους ανέμους. Στις στροφές γέρνει σε λογικές ποσότητες και αν πιεστεί θα υποστρέψει φυσιολογικά και ελεγχόμενα, τη στιγμή που το στάνταρ ESP (μπορεί να απενεργοποιηθεί μόνο μέχρι τα 50 χλμ./ώρα) συμβάλλει στη διαμόρφωση μιας ασφαλούς σε κάθε περίπτωση οδικής συμπεριφοράς. Στα συν και το υδραυλικό τιμόνι (με ηλεκτρική υποβοήθηση) με την πληροφόρηση και την ακρίβειά του, όπως και τα φρένα που ικανοποιούν με την αίσθηση όχι όμως και τόσο με την απόδοσή τους, δείγμα της παρουσίας πίσω ταμπούρων και όχι δίσκων.
Συμπέρασμα
Διαβάστηκε από 10142 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2012
Το νέο Peugeot 301 προσφέρει χώρους και άνεση κατά τις μετακινήσεις, ενώ είναι διαθέσιμο σε προσιτή τιμή και μάλιστα με πλήρες πακέτο εξοπλισμού ακόμα και στη βασική έκδοση. Και επιπλέον αυτών, διαθέτει μια σχεδίαση που είναι πιο «ψαγμένη» από τα συνηθισμένα παραδείγματα του είδους. Μέσα σε όλα αυτά, η έκδοση 1,6 HDi προσφέρει και κορυφαία οικονομία στην κατανάλωση. Σε μια δύσκολη εποχή για τα οικονομικά, το νέο μικρομεσαίο οικογενειακό έχει ό,τι χρειάζεται για να πετύχει.

Αναδημοσίευση από Autotriti

   

Επισκευές αξόνων

 

 

 

 

 

 

 Επισκευάζουμε άξονες σε Peugeot & Citroen

Πακέτα Service 

 

 

 

 

 

 

 Προσφέρουμε πακέτα συντήρησης για όλα τα οχήματα της αγοράς και όλες τις μάρκες

Ανταλλακτικά παντός τύπου

 

 

 

 

 

 Προσφέρουμε ανταλλακτικά για όλα τα οχήματα της αγοράς σε απίστευτα ανταγωνιστικές τιμές.

   

Σχετικά με εμάς

Προσπαθούμε συνεχώς να προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες στο πιο φιλικό περιβάλλον.

Μέσα σε έναν υπερσύγχρονο χώρο προσφέρουμε υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής  όλων των συστημάτων για όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς και όλες τις μάρκες. 

Διαγνωστικός Έλεγχος ηλεκτρονικών συστημάτων κινητήρα, έλεγχος ABS, ESP καθώς και έλεγχος Αερόσακων με υπερσύγχρονο εξοπλισμό και προγράμματα τελευταίας γενιάς. 

Κάρτες καυσαερίων για τα οχήματα σας καθώς και προέλεγχος ΚΤΕΟ. 

Παρέχουμε επίσης μια πλήρη γκάμα ανταλλακτικών για όλους τους τύπους και τις μάρκες αυτοκινήτων της αγοράς σε απίστευτα ανταγωνιστικές τιμές. 

Υπηρεσίες

Συντήρηση & επισκευή οχημάτων

Φανοποιείο 

Ασφάλειες οχημάτων

Ανταλλακτικά 

Πωλήσεις αυτοκινήτων

    

Cookie Policy

This site uses cookies to store information on your computer.

Do you accept?

UA-36959577-1